Stenging av snøskuterløypene
På grunn av lite snø og tidlig smelting så har vi stengt alle snøskuterløypene for sesongen.
Det gjelder også de løypene som fikk innvilget utvidet åpningstid. Snøen på løypene i lavlandet har smeltet bort. Dette innebærer at man ikke har adkommst til de delene av løypenettet som ligger høyere oppe i terrenget verken fra startpunkten i Kvænangen eller i Alta.
Sist oppdatert

