I dag har vi takket Siv Ragnhild Jenssen for 34 år ansettelse i Kvænangen kommune.

Samtidig feiret vi Hilde Martiniussen som besto fagprøven som Helsefagarbeider.

Siv Ragnhild Jenssen har jobbet i 34 år i Kvænangen kommune. I 1988 fikk hun godkjenning som hjelpepleier av Stadsfysikus (i dag: fylkeslegen) i Oslo. Siden den gang har hun hatt sin arbeidsplass ved Kvænangen kommune som hjelpepleier. Hun har hatt ett hjerte for eldreomsorgen i alle år og har tatt videreutdanning innen eldreomsorgen. I tillegg har hun vært en viktig pådriver av utviklingen av Demens avdelingen i kommunen.

- Jeg har ikke hatt den ære å jobbe sammen med deg, men har latt meg fortelle at du er en dyktig, kunnskapsrik og engasjert kollega som vi kommer til å savne. Tusen takk for et godt og hyggelig samarbeid gjennom årrekker. Forteller leder for Gargo sykestue og sykehjem.

Vi takker for tjenesten og ønsker deg alt godt videre!

Det ble også feiret at vår flinke medarbeider Hilde Martiniussen har bestått fagprøven og endelig kan kalle seg Helsefagarbeider.

- Jeg vet hva dette betyr for deg. Derfor skal du også få en blomsterbukett og vi ønsker deg lykke til. Heldigvis skal vi fortsatt beholde seg her som kollegaen vår, sier leder Berit Bongo.

For å kunne sikre gode tjenestetilbud i kommunen er det helt avgjørende at vi får ha med slike som Hilde Martiniussen på laget. Når personalet er villig til å heve kompetansenivået sitt gjennom utdanning og kurs blir de derfor gjort litt ekstra stas på.

Gratulerer så mye Hilde, vi er stolte av deg!